2012. augusztus 1.

Hideg meleg mainkűr


A Vidd magaddal! játék keretein belül, amiről már korábban írtam nektek, elkészítettem egy manikűrt. A téma júliusban a "hideg-meleg" volt. Az én munkámat inkább a "langyos-forró" kategóriába sorolnám, de talán még belefér a keretbe. :)
Szivacsos technikával készült. Most próbálkoztam először ezzel a módszerrel, de biztos vagyok benne, hogy nem ez volt az utolsó alkalom, hogy így díszítettem a körmeimet. Nagyon egyszerű, és mutatós megoldás.



Mi a véleményetek róla? Szoktátok használni ezt a technikát?

5 megjegyzés:

  1. Szeretem ezt a technikát, ma is terítéken van, és a Tied is tök jó lett. ^^

    VálaszTörlés
  2. Na, most ezt megláttam és már meg is bántam, hogy kitettem a mai manikűrömet :) Ez fényévekkel gyönyörűbb :) :) Egyre jobbak amúgy a posztjaid, főleg a körmösök, látszik, hogy van érzéked a dologhoz és rengeteget is fejlődtél! Go Laruska, go! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem tetszik a munkád, hideg hangulatú. :) Pont kiegészíti az én "forrómat". :)
      Köszönöm a biztatást!

      Törlés
  3. Nagyon klassz lett! Nézz be a blogra, mert írtam egy posztot a júliusi körről, és nemsokára kikerül az augusztusi versenyfelhívás is:)!

    VálaszTörlés