2013. február 13.

Tesók

Eredetileg volt két nővérem és egy öcsém.
Nagyon szerettem volna egy bátyót.


Pestre költözésem után egy sokadik hazalátogatós hétvégén meglepetés fogadott otthon. Vagy azért, mert annyira erősen akartam, vagy azért, mert ez az élet rendje, az öcsém eltűnt, pontosabban átalakult. :) Lett egy bátyóm.


Először az volt furcsa, hogy a sámliról is pipiskednem kell, ha puszit szeretnék adni neki.
Aztán feltűnt még néhány dolog...
Kérdezés és különösebb erőfeszítés nélkül kap a hóna alá, emel fel, tesz le arrébb, ha épp az útjában vagyok. A Verdás pólóit lecserélte kockás ingekre. Annak ellenére, hogy Apa szakállat visel, a fürdőszoba gyakran úszik az aftershave-ben. A kinőtt cipőiben én csónakázni tudok. A kedvenc matchboxa nem fér be a szobájába, ezért a garázsban tárolja. Rám szól, ha ebéd előtt csokit eszem. Suli helyett munkába jár, narancslé helyett pedig sört iszik nyáron (is). 
Nagy lett, erős és bátor. Kerekebb elképzelése van a világról, mint három év előnnyel nekem.



 "Mosolygok, mert a testvérem vagy és kacagok, mert nem tehetsz ellene semmit!" :)




A tesóinkat a szüleinktől kapjuk ajándékba, azért, hogy sose legyünk egyedül. Mivel vissza nem váltható ajándékról van szó, hiába nem kedveljük elsőre, (vagy azért, mert pici, nyálas és folyton csak kérdez; vagy azért, mert nagy, ügyes és kérés nélkül elveszi tőlünk azt, ami kell neki) meg kell tanulnunk együtt élni vele.  
Az ajándékokat nem illik kritizálni, bírálni, és az a minimum, hogy legalább egy próbát teszel, hogy megszeresd azt, amit kaptál!... Az ajándékokat el kell fogadni és az ajándékoknak örülni kell! :)

10 megjegyzés:

  1. Nekem egy bátyóm, régen mindig összetörtem a játékait, de már úgy dumálunk, hülyéskedünk (és kibeszéljük az embereket :D) mint két jó haver. 5 év van köztünk. És jó az is, hogy mindenhova furikáz az autójával. :P

    VálaszTörlés
  2. Hát ez mennyire aranyos írás volt! <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszett ez a poszt! Igazán aranyos volt! :)

    VálaszTörlés
  4. <3 Ez nagyon cuki :D Aranyos az a kép rólatok :D

    VálaszTörlés